ZNR.admin

Programsko rješenje u oblaku za vođenje evidencije iz područja zaštite na radu i zaštite od požara. Program je u potpunosti usklađen s pravnom regulativom, te omogućava jednostavno vođenje svih evidencija vezanih za zaposlenike, radnu opremu i sredstva rada uz pravodobno obavještavanje o rokovima.
Značajnije prednosti programa:
- program kao usluga u oblaku,
- udaljeni pristup s bilo koje lokacije računalom ili mobilnim uređajem,
- mogućnost odvojenog vođenja više tvrtki i/ili gradilišta,
- podrška za više korisnika s razrađenim pravima pristupa,
- vođenje zaposlenika i radne opreme po lokacijama i organizacijskim jedinicama,
- sustav alarma i obavještavanja o isteku ispitivanja/pregleda,
- automatizirana izrada ZOS obrazasca, preglednih (evidencijskih) kartona, uputnica, prijava ozljeda na radu i dr.,
- pregledni prikaz podataka s mogućnošću filtriranja, pretraživanja, izvoz u excel ili pdf, ispis, izrada analiza,
- mogućnost prilaganja dokumenata po svakoj stavci (osposobljavanja, zadužnice, uputnice, certifikati),
- mogućnost grupnog uvoza podataka iz excel tablica (zaposlenike i osposobljavanja, radnu opremu i ispitivanja, objekte i ispitivanja, organizacijske jedinice, radna mjesta, lokacije),
- mogućnost izrade analize radnog mjesta,
- alati za rad sa velikim grupama podataka za lakše pridruživanje certifikata velikom broju radne opreme,
- mogućnost davanja pristupa vanjskim korisnicima samo za gledanje podataka uz dozvolu preuzimanje priloženih dokumenata,
- povezanost na "Informacijski sustav zaštite na radu" Ministarstva rada i mirovinskog sustava,
- moguća povezivanja s vanjskim aplikacijama drugih proizvođača radi preuzimanja vanjskih podataka (npr. popis zaposlenika).
Dostupne evidencije
Korisničko okruženje
Unos i pregledni prikaz podataka